Мінінфраструктури затвердило зміни до фінансового плану Українського Дунайського пароплавства на 2019 рік.
«Фінансовий план ПрАТ «УДП» на 2019 рік розроблявся у травні 2018 року та був затверджений у вересні 2018 року. За цей період відбувся ряд об’єктивних змін в умовах діяльності компанії, які потребують відображення у фінансовому плані на 2019 рік. У зв’язку з тим, що строки внесення змін до фінплану І кварталу 2019 р. вже пройшли, зміни до фінансового плану вносяться у ІІ – ІV квартали», – наголошується в пояснювальній записці до документа.
Планується, що очікуваний чистий прибуток підприємства складе 43,96 млн. грн. Чистий дохід УДП на 2019 рік заплановано в розмірі 1083,8 млн. грн..
У пояснювальній записці до документа наголошується, що на 2019 р. не плануються особливі зміни вантажної бази і фрахтового ринку, тому запланований обсяг перевезень вантажів балансовим річковим флотом на рівні плану 2018 року – 1,19 млн. тонн.
Перебування в експлуатації в 2019 році планується для п’яти морських суден (чотири типу «Измаил» і танкер «Десна»). На наступний рік також заплановано обсяг перевезень вантажів морським флотом 265 тис. тонн.
Крім того, в планах – робота чотирьох круїзних суден пароплавства (т/х «Молдавія», «Україна», «Волга» і «Дніпро») на травень-жовтень, обсяг перевезень пасажирів складе 19 тис. осіб.
«У 2019 році річковий вантажний флот ПрАТ «УДП» продовжить працювати в умовах складного фрахтового ринку, гострого конкурентного середовища і обмеження експортних вантажів з порту Ізмаїл. Жорстка конкуренція між численними дунайськими судновласниками призводить до того, що перевезення здійснюються на базі разових угод, результатом чого є демпінгові ставки фрахту, що задовольняють спільні потреби дрібних приватних власників, але неприйнятні для пароплавства, оскільки не досягається навіть нульова рентабельність», – наголошується в пояснювальній записці.
Крім того, обмеженість експортних вантажопотоків зумовлює переведення флоту в порти Верхнього і Середнього Дунаю баластом, що ускладнює традиційні для пароплавства перевезення вантажів у зворотному напрямку: добрив, сільгосппродукції, обладнання та інших генеральних вантажів з портів Австрії, а також зернових, сільгосппродукції, металу з портів Угорщини і Сербії, оскільки переведення баластного тоннажу на великі відстані робить перевезення нерентабельними.
«У світлі підписання безвізового режиму з ЄС певні надії ПрАТ «УДП» покладає на вирішення існуючої проблеми «третього» прапора, що дозволить флоту пароплавства під прапором України здійснювати завантаження/розвантаження вантажів у портах Румунії, зокрема, в порту Констанца», – зазначає УДП.
«Фінансовий план ПрАТ «УДП» на 2019 рік розроблявся у травні 2018 року та був затверджений у вересні 2018 року. За цей період відбувся ряд об’єктивних змін в умовах діяльності компанії, які потребують відображення у фінансовому плані на 2019 рік. У зв’язку з тим, що строки внесення змін до фінплану І кварталу 2019 р. вже пройшли, зміни до фінансового плану вносяться у ІІ – ІV квартали», – наголошується в пояснювальній записці до документа.
Планується, що очікуваний чистий прибуток підприємства складе 43,96 млн. грн. Чистий дохід УДП на 2019 рік заплановано в розмірі 1083,8 млн. грн..
У пояснювальній записці до документа наголошується, що на 2019 р. не плануються особливі зміни вантажної бази і фрахтового ринку, тому запланований обсяг перевезень вантажів балансовим річковим флотом на рівні плану 2018 року – 1,19 млн. тонн.
Перебування в експлуатації в 2019 році планується для п’яти морських суден (чотири типу «Измаил» і танкер «Десна»). На наступний рік також заплановано обсяг перевезень вантажів морським флотом 265 тис. тонн.
Крім того, в планах – робота чотирьох круїзних суден пароплавства (т/х «Молдавія», «Україна», «Волга» і «Дніпро») на травень-жовтень, обсяг перевезень пасажирів складе 19 тис. осіб.
«У 2019 році річковий вантажний флот ПрАТ «УДП» продовжить працювати в умовах складного фрахтового ринку, гострого конкурентного середовища і обмеження експортних вантажів з порту Ізмаїл. Жорстка конкуренція між численними дунайськими судновласниками призводить до того, що перевезення здійснюються на базі разових угод, результатом чого є демпінгові ставки фрахту, що задовольняють спільні потреби дрібних приватних власників, але неприйнятні для пароплавства, оскільки не досягається навіть нульова рентабельність», – наголошується в пояснювальній записці.
Крім того, обмеженість експортних вантажопотоків зумовлює переведення флоту в порти Верхнього і Середнього Дунаю баластом, що ускладнює традиційні для пароплавства перевезення вантажів у зворотному напрямку: добрив, сільгосппродукції, обладнання та інших генеральних вантажів з портів Австрії, а також зернових, сільгосппродукції, металу з портів Угорщини і Сербії, оскільки переведення баластного тоннажу на великі відстані робить перевезення нерентабельними.
«У світлі підписання безвізового режиму з ЄС певні надії ПрАТ «УДП» покладає на вирішення існуючої проблеми «третього» прапора, що дозволить флоту пароплавства під прапором України здійснювати завантаження/розвантаження вантажів у портах Румунії, зокрема, в порту Констанца», – зазначає УДП.