1.4.19

Мінінфраструктури затвердило зміни до фінансового плану ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» на 2019 рік

Мінінфраструктури затвердило зміни до фінансового плану Українського Дунайського пароплавства на 2019 рік.

«Фінансовий план ПрАТ «УДП» на 2019 рік розроблявся у травні 2018 року та був затверджений у вересні 2018 року. За цей період відбувся ряд об’єктивних змін в умовах діяльності компанії, які потребують відображення у фінансовому плані на 2019 рік. У зв’язку з тим, що строки внесення змін до фінплану І кварталу 2019 р. вже пройшли, зміни до фінансового плану вносяться у ІІ – ІV квартали», – наголошується в пояснювальній записці до документа.

Планується, що очікуваний чистий прибуток підприємства складе 43,96 млн. грн. Чистий дохід УДП на 2019 рік заплановано в розмірі 1083,8 млн. грн..

У пояснювальній записці до документа наголошується, що на 2019 р. не плануються особливі зміни вантажної бази і фрахтового ринку, тому запланований обсяг перевезень вантажів балансовим річковим флотом на рівні плану 2018 року – 1,19 млн. тонн.

Перебування в експлуатації в 2019 році планується для п’яти морських суден (чотири типу «Измаил» і танкер «Десна»). На наступний рік також заплановано обсяг перевезень вантажів морським флотом 265 тис. тонн.

Крім того, в планах – робота чотирьох круїзних суден пароплавства (т/х «Молдавія», «Україна», «Волга» і «Дніпро») на травень-жовтень, обсяг перевезень пасажирів складе 19 тис. осіб.

«У 2019 році річковий вантажний флот ПрАТ «УДП» продовжить працювати в умовах складного фрахтового ринку, гострого конкурентного середовища і обмеження експортних вантажів з порту Ізмаїл. Жорстка конкуренція між численними дунайськими судновласниками призводить до того, що перевезення здійснюються на базі разових угод, результатом чого є демпінгові ставки фрахту, що задовольняють спільні потреби дрібних приватних власників, але неприйнятні для пароплавства, оскільки не досягається навіть нульова рентабельність», – наголошується в пояснювальній записці.

Крім того, обмеженість експортних вантажопотоків зумовлює переведення флоту в порти Верхнього і Середнього Дунаю баластом, що ускладнює традиційні для пароплавства перевезення вантажів у зворотному напрямку: добрив, сільгосппродукції, обладнання та інших генеральних вантажів з портів Австрії, а також зернових, сільгосппродукції, металу з портів Угорщини і Сербії, оскільки переведення баластного тоннажу на великі відстані робить перевезення нерентабельними.

«У світлі підписання безвізового режиму з ЄС певні надії ПрАТ «УДП» покладає на вирішення існуючої проблеми «третього» прапора, що дозволить флоту пароплавства під прапором України здійснювати завантаження/розвантаження вантажів у портах Румунії, зокрема, в порту Констанца», – зазначає УДП.