На верфі Cantiere navale di Ancona (Ancona Shipyard, входить в суднобудівну групу Fincantieri) 10 травня 2018 відбулася церемонія спуску на воду Viking Jupiter, шостого в серії океанських круїзних лайнерів, які будуються на верфях Fincantieri для Viking Line, йдеться в прес-релізі італійського суднобудівника.
Перед спуском відбулася традиційна
«церемонія монети», під час якої, згідно з давньою морською традицією,
срібний долар приварюють на верхній палубі корабля. Хрещеною матір’ю
судна стала норвезька співачка Sissel Kyrkjebø.
Після спуску на воду на причалі верфі почнуться роботи з добудови та оснащення судна, яке планується передати замовнику в 2019 році.
Лайнер буде експлуатуватися в невеликому сегменті круїзного ринку. Як і у інших суден цієї серії Viking Jupiter має валовий тоннаж майже 47,8 тис. тонн, 465 кают для проживання 930 пасажирів.
Fincantieri зазначає, що круїзні лайнери Viking цього проекту побудовані відповідно до найостаннішх навігаційних вимог і обладнані новітніми системами безпеки, включаючи «безпечне повернення в порт». Також ці судна відрізняються передовими енергозберігаючими технологіями і обладнані екологічними рушійними установками з системою очищення вихлопних газів.
Після спуску на воду на причалі верфі почнуться роботи з добудови та оснащення судна, яке планується передати замовнику в 2019 році.
Лайнер буде експлуатуватися в невеликому сегменті круїзного ринку. Як і у інших суден цієї серії Viking Jupiter має валовий тоннаж майже 47,8 тис. тонн, 465 кают для проживання 930 пасажирів.
Fincantieri зазначає, що круїзні лайнери Viking цього проекту побудовані відповідно до найостаннішх навігаційних вимог і обладнані новітніми системами безпеки, включаючи «безпечне повернення в порт». Також ці судна відрізняються передовими енергозберігаючими технологіями і обладнані екологічними рушійними установками з системою очищення вихлопних газів.
Перший в серії лайнер Viking Star був
побудований на верфі Маргера і переданий в березні 2015 року. Друге,
третє і четверте судно (Viking Sea, Viking Sky і Viking Sun) вирушили в
перше плавання з верфі в Анконі в березні 2016 року, січні і вересні
2017 року, відповідно. Через кілька тижнів верф планує завершити
будівництво п’ятого судна цієї серії Viking Orion. Решта десять суден,
включаючи спущений на воду Viking Jupiter, будуть передаватися в
експлуатацію італійським верфями Руппі в період з 2019 по 2027 рр.
Довідка
Viking
була створена в 1997 році голландським і скандинавським консорціумом
(глава – Торстейн Хаген). Першими теплоходами компанії стали викуплені в
Росії і відремонтовані судна. Viking Ocean Cruises є підрозділом з
морських круїзів найбільшої в світі компанії річкових круїзів Viking
River Cruises. Основні офіси компанії знаходяться в Базелі (Швейцарія) і
Лос-Анджелесі (США). Теплоходи Viking River Cruises здійснюють круїзні
плавання по річках Азії, Європи та Африки.
Fincantieri є однією з найбільших в світі суднобудівних груп, основу якої було закладено більше ніж 200 років тому. Компанія побудувала понад 7 тис. суден. Fincantieri спеціалізується в будівництві круїзних суден, а також будує військово-морські судна, круїзні пороми, мега-яхти й спеціальні судна. Компанія виконує контракти з судноремонту та конверсії морських суден. C 1990 на верфях групи було побудовано 82 круїзних судна (59 – з 2002 року). Ще 44 судна знаходяться в стадії проектування і будівництва на верфях суднобудівельної групи.
Fincantieri є однією з найбільших в світі суднобудівних груп, основу якої було закладено більше ніж 200 років тому. Компанія побудувала понад 7 тис. суден. Fincantieri спеціалізується в будівництві круїзних суден, а також будує військово-морські судна, круїзні пороми, мега-яхти й спеціальні судна. Компанія виконує контракти з судноремонту та конверсії морських суден. C 1990 на верфях групи було побудовано 82 круїзних судна (59 – з 2002 року). Ще 44 судна знаходяться в стадії проектування і будівництва на верфях суднобудівельної групи.