12 квітня голова Правління Українського Дунайського пароплавства Дмитро Чалий проінспектував готовність круїзних теплоходів до відкриття пасажирської навігації. Першим 14 квітня відкриє сезон теплохід «Молдавія». У 2018 році німецький туроператор BigXtra Touristik GmbH зафрахтував всі чотири пасажирських теплоходи ПрАТ «УДП». В середньому кожен теплохід виконає 25-26 круїзів. Теплохід «Волга» в період з 28 квітня по 16 червня та з 18 серпня по 6 жовтня – на 14 круїзів – зафрахтувала компанія BigXtra Touristik, а з 16 червня по 18 серпня – на 9 круїзів – австрійська компанія Donau Touristik GmbH, в цей період «Волга» виконуватиме круїзи для велотуристів. Бронювання турів йде успішно, станом на кінець березня на теплохід «Молдавія» продано 3844 турів, на «Україну» – 3668, «Дніпро» – 2881, на теплохід «Волга» компанія BigXtra реалізувала 2028 турів, в Donau Touristik на 30 березня вже було заброньовано 86% всіх кают.
У міжнавігаційний період на пасажирських судах виконано великий обсяг робіт по ремонту пасажирських зон і приведення їх у належний стан. Були виконані внутрішні роботи в пасажирській зоні, виготовлені меблі, проведено ремонт панелей, заміна палубного і килимового покриття на всіх пасажирських теплоходах. Також на теплоході «Молдавія» повністю відновлені каюти, які у травні 2017 року постраждали під час аварії.
На судноремонтних заводах «Дунайсудносервіс» та «Дунайсудноремонт» були виконані доковий ремонт теплохода «Волга», а також монтаж обладнання очищення стічних вод на теплоходах «Україна» і «Молдавія». Для відновлення працездатності установок з очищення та знезараження стічно-фекальних вод на теплоходах «Молдавія» і «Україна» було придбане обладнання компанії «ACO Marine s.r.o.» Чехія. У стислі терміни виконані роботи з монтажу обладнання, яке через технологічні вирізи в борту суден встановлено в машинних відділеннях, проведена обв’язка трубопроводу, прокладені кабельні траси, змонтовано електрообладнання, проведено його випробування. Монтаж обладнання виконала компанія «ISS I Ship Service GmbH», Німеччина. На теплоході «Україна» замінені гребні гвинти. Також в поточному році на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі проведений доковий ремонт теплохода «Евгений Косяков».
У міжнавігаційний період на пасажирських судах виконано великий обсяг робіт по ремонту пасажирських зон і приведення їх у належний стан. Були виконані внутрішні роботи в пасажирській зоні, виготовлені меблі, проведено ремонт панелей, заміна палубного і килимового покриття на всіх пасажирських теплоходах. Також на теплоході «Молдавія» повністю відновлені каюти, які у травні 2017 року постраждали під час аварії.
На судноремонтних заводах «Дунайсудносервіс» та «Дунайсудноремонт» були виконані доковий ремонт теплохода «Волга», а також монтаж обладнання очищення стічних вод на теплоходах «Україна» і «Молдавія». Для відновлення працездатності установок з очищення та знезараження стічно-фекальних вод на теплоходах «Молдавія» і «Україна» було придбане обладнання компанії «ACO Marine s.r.o.» Чехія. У стислі терміни виконані роботи з монтажу обладнання, яке через технологічні вирізи в борту суден встановлено в машинних відділеннях, проведена обв’язка трубопроводу, прокладені кабельні траси, змонтовано електрообладнання, проведено його випробування. Монтаж обладнання виконала компанія «ISS I Ship Service GmbH», Німеччина. На теплоході «Україна» замінені гребні гвинти. Також в поточному році на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі проведений доковий ремонт теплохода «Евгений Косяков».
Як зазначив заступник голови Правління ПрАТ «УДП» з технічних питань Олександр Гармаш, великий обсяг робіт був виконаний силами працівників Бази технічного обслуговування флоту і екіпажів. «Хотілося б відзначити роботу всіх учасників ремонту – працівників БТОФ і екіпажів пасажирських теплоходів, – коментує А.С. Гармаш. – Великий вклад внесли старші механіки – О.М. Бондаренко («Молдавія»), Ю. І. Ремесло («Україна»), С.В. Гутов («Дніпро»), В. А. Залеський («Волга»)». Ретельно підійшли до підготовки до навігації теплохода «Волга». Закуплено та встановлено електрорадіонавігаційне обладнання (радари, ехолоти і т.д.) торгове, інтернет-обладнання, обладнання для камбуза та ресторану. Можна сказати з упевненістю, що всі круїзні теплоходи Українського Дунайського пароплавства готові до навігації.
На зборах екіпажів теплоходів Дмитро Чалий підкреслив, що задіяні підрозділи пароплавства і екіпажі круїзних теплоходів повинні докласти всіх зусиль, щоб поліпшити обслуговування туристів і завершити навігацію-2018 з позитивним фінансовим результатом.
На зборах екіпажів теплоходів Дмитро Чалий підкреслив, що задіяні підрозділи пароплавства і екіпажі круїзних теплоходів повинні докласти всіх зусиль, щоб поліпшити обслуговування туристів і завершити навігацію-2018 з позитивним фінансовим результатом.
– У поточному році в ремонт теплоходів були вкладені колосальні кошти, в тому числі, щоб привести установки з очищення та знезараження стічно-фекальних вод у відповідність до норм Євросоюзу, – повідомив Дмитро Чалий. – У наступному році планується більше уваги приділити теплоходам «Дніпро» і «Волга», в тому числі встановити автоматичні розсувні двері. Однак остаточні плани з модернізації пасажирського флоту ми побудуємо ближче до закінчення поточної навігації – відповідно з фінансовими результатами.
Треба відзначити, що ПрАТ «УДП» за допомогою туристичних агентств зробило спробу організувати круїз для вітчизняних туристів. Однак через низьку сплатоспроможність старшого покоління українців, на яких розраховані тури, групу не вдалося сформувати.
Сьогодні Українське Дунайське пароплавство проводить велику роботу для залучення іноземних туристів в українську дельту Дунаю. Крім переговорів з фрахтівниками, в цьому році пароплавством видано журнал для німецьких туристів, куди була включена інформація про дельту Дунаю, з ініціативи УДП міська адміністрація надала презентацію Ізмаїла. Журнал буде поширюватися на борту пасажирських теплоходів ПрАТ «УДП».
Джерело: сайт Дмитра Чалого– Сподіваємося викликати інтерес іноземних туристів до дельти Дунаю і Ізмаїлу, щоб рейси круїзних теплоходів Українського Дунайського пароплавства продовжити до України, – коментує плани на майбутнє Дмитро Чалий. – А вже сьогодні проводимо переговори з фрахтівниками щодо навігації 2019 року, сподіваємося укласти контракти на більш вигідних для пароплавства умовах.